سوال: اگر لڑکا لڑکی اپنی پسند کی عدالتی شادی کر لیں اور والرین دونوں طرف اس پر راضی نہ ہوں اور پنچائتی طور پر لڑکے لڑکی کو طلاق پر مجبور کیا جائے اور کسی دباؤ کے پیش نظر لڑکے سے ایک ہی مجلس میں تین طلاق کا اقرار کروائیں تو کیا دباؤ کے باوجود بھی طلاق ہو گئی؟تو ان دونوں کی کیا صورت ہوگی؟
جواب: طلاق تب ہی ہو سکتی ہے جب انسان عقل کی بنیاد پر سوچ سمجھ کر طلاق دے۔ اگر کوئی مجلس سے پریشر لگا کر زبردستی طلاق کروائے تو اس کی کوئی حیثیت نہیں ہے۔ یہ بالکل ایسے ہی ہے جیسے زبردستی نکاح کروا لیں یا اگلے کو مقروض بنا لیں۔ اس کی کوئی حیثیت نہیں ہوتی ہے تو طلاق کی بھی کوئی حیثیت نہیں ہے۔ ہاں ، اگر اس شوہر نے خود اپنی نیت کے ساتھ طلاق دے تو پھر ہو جاتی ہے۔
تین طلاق کی حقیقت یہ ہے کہ اللہ تعالی نے تین الگ الگ ٹائم میں طلاق دینے کی اجازت دی ہے۔ اب انسان سوچ سمجھ کر عقل کے ساتھ تین آپشنز کو ایک ہی ٹائم میں ضائع کر دیا ہے تو پھر اس نے اپنی نیت کے ساتھ ہی تین آپشنز کو ضائع کر دیا ہے۔ اگر محض جذباتی اعتبار سے غصے میں تین بار طلاق کہہ دیتا ہے تو اس میں فقہاء میں اختلاف ہے۔ ان کا نقطہ نظر اور دلائل ، میں نے لیکچر میں پیش کر دیا ہے۔ اس میں ان صاحب کو چاہیے کہ وہ سمجھ لیں تو پھر جس نقطہ نظر کو درست سمجھتے ہیں، اسی پر عمل کریں۔
تین طلاق سے متعلق فقہاء کا نقطہ نظر
FQ35-Three Time Divorce in Muslim Jurisprudence (Fiqh(
اس کے ساتھ اصل میں طلاق کا صحیح طریقہ بھی دیکھ سکتے ہیں۔
طلاق سے متعلق دین کے احکامات
FQ27-The Law of Divorce in Islamic Jurisprudence
طلاق سے متعلق دین کے احکامات ۔۔۔ فقہاء میں اجتہاد اور اختلافات
FQ28-The Law of Divorce in Islamic Jurisprudence – Social Implications
سوال: کیا عورت کے پردہ میں اسکا چہرہ بھی شامل ہے یا نہیں؟
جواب: یہ کامن سوال ہے جو عام لوگوں میں ہوتا ہے۔ عہد رسالت میں احادیث کا مطالعہ کریں تو اس میں واقعات ملتے ہیں جن میں چند خواتین چہرے پر پردہ کرتی تھیں اور اکثر خواتین برقع نہیں پہنتی تھیں۔ کافی عرصے بعد یہ سوال پیدا ہوا تو انڈیا کے کلچر میں برقع کو لازم قرار دے دیا۔ دیگر ممالک میں مختلف کلچر موجود ہے۔ عرب خواتین اکثر چہرے پر پردہ نہیں کرتی ہیں لیکن انڈیا ، پاکستان اور ایران کی خواتین پردہ کرتی ہیں۔ اگر تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم تمام خواتین پر حکم دے دیتے تو پھر امت میں اختلاف نہ ہوتا۔
اس سے یہ واضح ہوتا ہے کہ یہ اجتہاد کا فیصلہ فقہاء نے کیا ہے۔ اس کے لیے فقہاء میں اختلاف موجود ہے۔ اس میں آپ اس لیکچر میں دونوں فقہاء کا نقطہ نظر اور دلائل پڑھ سکتے ہیں اور خود ہی فیصلہ کر سکتے ہیں۔
FQ30-Hijab & Parda
خواتین کی تعلیم اور کام ۔۔۔ فقہاء میں اجتہاد اور اختلافات
FQ31-Work by Women & their Education
Ask questions through email at mubashirnazir100@gmail.com.
اسلامی کتب کے مطالعے اور دینی کورسز کے لئے وزٹ کیجئے۔
تعلیمی و تربیتی کورسز کے ویب لنکس
اسلامک اسٹڈیز کی کتابیں اور لیکچرز
Islamic Studies – English
Quranic Studies – English Books
علوم القرآن ۔ کتابیں
علوم القرآن اردو لیکچرز
Quranic Studies – English Lectures
Quranic Arabic Language
Quranic Arabic Language Lectures
Hadith – Prophet’s Knowledge & Practice English
Methodology of Hadith Research English
علوم الحدیث سے متعلق کتابیں
قرآن مجید اور سنت نبوی سے متعلق عملی احکامات
علوم الحدیث اردو لیکچرز
علوم الفقہ پروگرام
Islamic Jurisprudence علم الفقہ
مسلم تاریخ ۔ سیاسی، تہذیبی، علمی، فکری اور دعوتی تاریخ
امت مسلمہ کی علمی، فکری، دعوتی اور سیاسی تاریخ لیکچرز
اسلام میں جسمانی اور ذہنی غلامی کے انسداد کی تاریخ
عہد صحابہ اور جدید ذہن کے شبہات
تعمیر شخصیت کتابیں، آرٹیکلز اور لیکچرز
تعمیر شخصیت کا طریقہ کار
Personality Development
Books https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ntT5apJmrVq89xvZa7Euy0P8H7yGUHKN
علوم الحدیث: ایک تعارف
مذاہب عالم پروگرام
Impartial Research امت مسلمہ کے گروہوں کے نقطہ ہائے نظر کا غیر جانب درانہ تقابلی مطالعہ
تقابلی مطالعہ پروگرام کی تفصیلی مضامین کی فہرست
کتاب الرسالہ از امام محمد بن ادریس شافعی
اسلام اور دور حاضر کی تبدیلیاں
کائنات: ایک خالق کی نشانی
الحاد جدید کے مغربی اور مسلم معاشروں پر اثرات
دور جدید میں دعوت دین کا طریقہ کار
قرآنی عربی پروگرام
Send questions at mubashirnazir100@gmail.com.